Dulux 分色小測試 有獎遊戲送 $100 屈臣氏禮券

Dulux 分色小測試 有獎遊戲送 $100 屈臣氏禮券
2021-03-19

分色小測試 #有獎遊戲!有研究指,女仔分辨顏色嘅能力比男仔勁啲,容易睇得出色調細微嘅變化,立即參加遊戲測試眼力,睇下研究係咪真啦~ 只要答啱下圖邊格顏色唔同,再留言你會用多樂士 2021 年度主題色 Brave Ground 髹邊度,最有創意即可以獲得 $100 屈臣氏禮券!共 5 份!

問題:圖中邊 1 格顏色,與其餘 8 格唔同?

參加方法
1. 公開「Like/讚好」Dulux HK Facebook專頁
2. 公開「Like/讚好」及「Share/分享」呢個 post
3. 回答問題,並在此post以不多於10個中文字 (標點符號計算在內) 留言分享你會用Brave Ground髹邊度同點解,再Tag3個朋友。

答啱問題而且留言分享 最有創意嘅 5 位朋友,即可得到 $100 屈臣氏禮券!

條款及細則
1. 截止日期為2021年3月21日下午11時59分遊戲時間以Facebook系統時間為準。
2. 每個Facebook戶口只可參加一次,否則將被取消資格。
3. 是次有獎活動只限香港地區參與。
4. 經「修改」或「編輯」的留言將不獲接納。
5. 禁止一切包含裸露、暴力、猥褻、粗俗、色情、涉及不法行為或任何帶攻擊性內容之留言。本公司保留對刪除違規留言的權利及取消有關參加者的參加及得獎資格。
6. 所有作品必須為參加者的原創作品(作品中均無使用他人文字部分),作品並且不能同時參加其他比賽或曾刊載於任何地方/公開。任何形式的抄襲、竊取或侵害任何第三方之知識產權,及內容構成誹謗或違反法律規定,將會被取消參加及得獎資格,而不需事先通知有關參加者。
7. 留言最有創意嘅5位參加者,將得到$100 屈臣氏禮券。
8. 得獎名單將於2021年3月30日在本專頁內公佈。得獎者需自行留意Dulux HK Facebook專頁的公佈名單,恕不另行通知。
9. 如有任何爭議,Dulux HK將保留最終決定權。
資料/圖片來源:Dulux
編輯分享: Jetso 101Fun
Copyright©2023 101fun.hk
All rights reserved