青馬文化 送大禮 有獎遊戲送 食材禮品包

青馬文化 送大禮 有獎遊戲送 食材禮品包
2020-09-10

送大禮!疫情關係要留係屋企wfh搞到肥咗?想食得健康啲?韋太的新書《#簡易降血壓消脂家常菜》啱晒你,教你少油少鹽一樣煮得好味!韋太仲教你用易買易煮嘅降血壓、降膽固醇食材,煮出主菜、湯水、甜品樣樣齊!

今次會送三份食材禮品包俾青馬文化嘅讀者,每份包括 手作麵包專用粉(2.27公斤)1 包、特厚燕麥片(907克)1 包、無麩質蜂蜜燕麥片(340克)2 包、原味無麩質即食燕麥杯(51克)4 杯。只要大家回答以下問題,在留言寫下你的答案,#青馬文化 就會揀出寫得最有心機嘅答案,將禮物送比佢㗎喇,名額只有3位,快啲嚟答問題啦!

問題:你會推介哪個有助降血壓或降膽固醇的菜式給朋友?

參加方法
1. 在留言位置寫下你的答案和原因,並Tag至少2位朋友,例 @朋友的名字 @朋友的名字。
2. 讚好及公開分享此貼文。
3. 讚好 青馬文化 專頁。

活動日期:即日起至2020年9月11日

條款及細則
1. 即日起至2020年9月11日晚上11時59分前回答以上問題並完成步驟。
2. 提交時間以系統紀錄為準。所遞交的答案不得更改,否則將被取消資格。
3. 青馬文化將對所有合資格遞交的答案是否切合是次主題的分享作出評審。
4. 如有任何爭議,青馬文化保留最終決定權。
[韋太烹飪教室]
資料/圖片來源:青馬文化
編輯分享: Jetso 101Fun
Copyright©2023 101fun.hk
All rights reserved