Vitasoy 維他奶 有獎遊戲送 300份1公升裝 維他專業沖調用豆奶

Vitasoy 維他奶 有獎遊戲送 300份1公升裝 維他專業沖調用豆奶
2021-05-24

留言回答簡單問題 #維他奶專業沖調用豆奶 double送上!近年植物奶咖啡成為咗coffee lovers嘅新寵,你又試過未?#維他奶專業沖調用植物奶 包括豆奶、燕麥奶、杏仁奶三種口味,專為沖調咖啡而設、#低糖、#不含乳糖及膽固醇,口感風味更同咖啡perfect match,鍾意飲咖啡嘅你一定唔可以錯過!

只要跟足以下幾步,就有機會獲得2盒 維他奶專業沖調用豆奶:
* 留言「植物奶咖啡」
* 回答inbox收到嘅簡單問題,分享你嘅咖啡習慣
* 頭300位答晒問題嘅參加者,將會獲得2盒1公升裝 維他專業沖調用豆奶
快啲留言、回答inbox問題,就有機會體驗到用植物奶沖咖啡嘅健康滋味享受㗎喇!

*受條款及細則約束 得獎者必須於 2021 年 6 月 11 日至 2021 年 6 月 24 日期間 (2021 年 6 月14 日端午節 除外) 到指定地點領取獎品。
資料/圖片來源:Vitasoy 維他奶
編輯分享: Jetso 101Fun
Copyright©2023 101fun.hk
All rights reserved