ECjobsonline.com 搵工易 有獎遊戲送 《不日成婚 Ready or Knot》正場換票証

ECjobsonline.com 搵工易 有獎遊戲送 《不日成婚 Ready or Knot》正場換票証
2021-03-25

ECjobsonline粉絲賞 快閃送《不日成婚 Ready or Knot》正場換票証!ECjobsonline 又送戲飛喇!宜家只要參加簡單遊戲就有機會拎到《不日成婚》正場換票証2張,名額有成30個!仲唔嗱嗱聲Tag埋老友一齊去睇好戲!

・ 讚好 ECjobsonline.com 搵工易 專頁
・ Like and Share 此Post 並tag 2位朋友及留言「我想同 @XXX @YYY (朋友名)一齊去睇《不日成婚》!」
・ 填寫表格

被選中的幸運兒將會在3月29日或之前收到通知,屆時請留意搵工易嘅facebook專頁及Instagram公佈!搵工易會員優先,快啲登記成為會員!
活動截止時間:2021年3月27日23:59
電影上映日期:4月1日星期四
*ECjobsonline保留一切最終決定權
**活動受條款及細則約束
鳴謝:英皇電影
資料/圖片來源:ECjobsonline.com 搵工易
編輯分享: Jetso 101Fun
Copyright©2023 101fun.hk
All rights reserved