免費租借場地(只限應屆DSE考生)

免費租借場地(只限應屆DSE考生)
2020-03-16

今次出呢個post唔係想講我地party room有幾好玩、有啲咩設施正。
唔怕老實講,最近因為疫情經濟唔好,無人敢出街,我地都一直蝕緊錢。
橫掂都係蝕,如其將個場一直擺係度,我地就唸不如俾人用黎做其他野,幫啲最有需要既學生出一分力
-
如果有任何應屆DSE考生有需要借用場地溫書/ 補習/ 小組討論/ 操past paper,歡迎DM我地,漢記會一文不收借個場你地。
-
因為武漢肺炎既關係,如果係想借場溫習係必需戴口罩,希望各位即將入大學既你地可以自律,我地漢記會承諾做好衛生清潔俾個安全既地方俾大家。
-
因為保安同衛生問題,唔會接受Walk-in。人數都只限6-10人,希望減少浪費之餘唔會有太高傳染風險,快啲約埋同學先預約啦
加油!
-
- 無限任上Wifi
- 全天候冷氣
- 酒精消毒液
- 獨立廁所
- 1300尺場地面積
- 兩張長枱 (可10人拎哂全部科既書都有足夠空間)
-
飲食方面都唔使驚,樓下有時代冰室,過條馬路就大渣哥,行多兩步有7-11,全日係度都無問題
資料/圖片來源:HonKee
編輯分享: Jetso 101Fun
Copyright©2023 101fun.hk
All rights reserved