Marie Claire 有獎遊戲送 Anteprima 迷彩 Wire Bag

Marie Claire 有獎遊戲送 Anteprima 迷彩 Wire Bag
2021-10-25

mc愛你 Marie Claire 31st Anniversary Challenge 1st Round!《瑪利嘉兒》31歲啦!趁著周年,準備了豐富禮品,跟大家一齊慶祝。接下每天都有不同禮物,第一炮先有Anteprima 迷彩 Wire Bag。提到 Anteprima Wire Bag 的經典款式,絕對非 24/7 Flat Luggage 莫屬,容量大的特點能夠把所有隨身物都輕鬆攜帶,更融入迷彩時尚元素,讓你在任何場合都能點亮整個日常造型!

喜歡今日的禮物嗎?有興趣的話,可以完成下面參加方法,即有機會得到 Anteprima 迷彩 Wire Bag,價值$5,495,名額1個。

參加方法
1. 立即追蹤《Marie Claire》的Instagram @marieclaire_hk 及Facebook
2. 讚好此帖文
3. 於帖文下面留言「MC31周年生日快樂 ! 」,標記兩位朋友 及 Hashtag #mchk31
4. 留意Facebook inbox,會馬上inbox你今日的遊戲玩法(*未有Inbox你的話,記得檢查帖文留言是否正確及標記朋友啊!)
5. 完成步驟後,最有創意答案將有機會獲得是日禮品,大家快啲參加啦!
每日的禮物都不同喔,不限參加次數!記得每日留意MC Facebook 看看有沒有你心儀的禮物,千祈唔好錯過啦!
截止時間:2021年10月31日 23:59
*參加者所提供的個人及其他資料只會被用作登記報名、統計、聯絡及宣傳之用。
資料/圖片來源:Marie Claire HK
編輯分享: Jetso 101Fun
Copyright©2023 101fun.hk
All rights reserved